Thursday, November 7, 2013

Si din nou RADABEAUTY..../RADABEAUTY secundo pedido!!!!


Buna Fetelor!!!! Hola Chicas!!!!

(RO) Revin iarasi cu o postare dedicata in intregime RadeiBeauty...:)))
Aceasta data am procurat de la ei trei pensule Sigma, paleta de contur Sleek si un corector Nyx....:)))

(ES) Vuelvo de nuevo con un post dedicado enteramente a RadaBeauty ... :)))
Esta vez me he comprado tres pinceles Sigma, la paleta contorno di Sleek y un corrector di Nyx....:)))

(RO) In primul rind am procurat de la ei Pensula Sigma Flat Top Kabuki F80....Ce pot sa zic despre ea??? Este SUPERBA!!!! Imi place la nebunie si e preferata mea la moment :))) Imi plac deasemenea pensulele Real Techniques Buffing Brush si Expert Face Brush, doar ca cind le folosesc ma doare incheietoarea miinii....Minerele pensulelor sunt prea subtiri...In schimb cea de la Sigma este foarte usor de folosit si foarte comod (minerul este putin mai gros)...:)))

Alta pensula pe care am procurat-o este Pentru Contur Mica F05...Deasemenea imi place foarte foarte mult :) Dat fiind faptul ca este mica, este extrem de usor de lucrat cu ea. Daca aveti probleme cu conturarea fetei, atunci neaparat trebuie sa incercati aceasta pensula :)))

Si ultima pensula pe care am procurat-o de la Sigma este E50-Pensula de Fard Mare. Sunt extrem de multumita de aceasta pensula, este mare si ideala pentru aplicarea fardului pe intreaga pleoapa mobila :) O Ador!!!!!

(ES) En primer lugar me he comprado de ellos el pincel Sigma F80 Flat Top Kabuki .... ¿Qué puedo decir de este pincel? Es excelente! Me encanta y es mi favorito por el momento :))) También me gusta las brochas de Real Techniques-Buffing Brush y Expert Face Brush. El mango de estos pinceles de maquillaje son demasiado delgados, de esta manera cuando aplico mi base, al final, me dolía la mano... En cambio, este di Sigma es muy fácil de usar y muy cómodo (mango es un poco más gruesa)...:)))

Otro pincel que compré es F05 Small Contour Brush ... :) me encanta mucho ya que es pequeño es muy fácil de usar para el contorno del rostro. Si tuviste problemas con el contorno del rostro, entonces necesariamente tienes que probar este pincel...:)))

Y último pincel que compré es Sigma Pincel para el párpado E50-Grande. Estoy muy contenta con esta brocha es grande e ideal para aplicar la sombra para lo entero párpado mobil :) lo adoro!

(RO) Apoi, am procurat paleta de contur de la Sleek, nuanta Light :))) Imi place si o folosesc zilnic de cind am pus miina pe ea. Initial mi-am procurat Sleek Face Forme in Light de care m-am indragostit...:) De aia mi-am dorit nespus de mult varianta contur-iluminator de la Sleek si sunt extrem de multumita de alegerea facuta.

Si la final mi-am procurat corectorul NYX HD Photegenic concealer in nuanta Porcelaine. Este cea mai deschisa nuanta, ideala pentru cearcanele mele(eu fiind "CAMPIOANA MONDIALA" a pielii albe :)))...


(ES) Luego me compré la paleta contorno di Sleek, color claro :))) Me encanta y la uso todos los días desde que la compré. Al principio me compré Sleek Face Form que me encanta ... :) Por eso yo quería mucho la variante contorno iluminador di Sleek y estoy muy contenta con mi elección.

Y, por último, he comprado NYX HD Photegenic Concealer-corrector en color Porcelana. Es el tono más claro, ideal para mis ojeras (yo soy la campiona del mundo de la piel clara :))))...


(RO) Si ca deobicei:
1.Serviciul clinetela RadaBeauty-SUPER,
2.Rapiditate transport mai putin de 24 ore,
3.REDUCERE 12 EURO-am schimbat punctele bonus acumulate dea lungul timpului pe transport GRATUIT insotit de o reducere de 12 euro...:) MINUNAT!!!!!
4.Preturi OK.

 Si de aceasta data nu au lipsit cadourile din partea Radei...Am primit o monstra de BB cream de la Skin79 si o masca de fata :))) Ambele deja au fost incercate de mine si sunt in Wishlist-ul meu ;)))

(ES) Y como de costumbre:
1.Servicio de atencion al cliente di RadaBeauty-SÚPER,
2.Pedido enviado-recibido menos de 24 horas,
3.DESCUENTO €12-han cambiado con los puntos de afiliadas acumulados en el tiempo y una reducción de €12 ... :) Increíble!
4.Precios-OK.

  Y esta vez tambien REGALITOS!!!! ... Recibio una muestra de la SKIN79 BB crema y mascarilla para el rostro:))) No Gominolas esta vez...:((( Ambos ya han sido probados por mí y acabaron en mi lista de deseos;)))


(RO) Cam atit pentru moment Scumpele...:) Inca o data Recomand acest site cu cel mai mare drag :)
Linkul aici...
http://www.radabeauty.com/?a_aid=515db8b777408&a_bid=0394b5d0

Nu uitati daca aveti careva intrebari sau neclaritati ma puteti contacta in orice moment :))


(ES) Esto es todo por ahora ... :) Una vez más te recomiendo este sitio mucho!!!!
El Link aquí ...
http://www.radabeauty.com/?a_aid=515db8b777408&a_bid=0394b5d0

No se olvide, si tienes cualquier pregunta  puede ponerse en contacto conmigo en cualquier momento :))


Va pup si sa ne auzim de bine!!!!
Besos y ablamos pronto!!!!
Ciao Ciao :)))

Victoria :)))





4 comments:

  1. Să le foloseşti pe toate cu mare drag, Victoria! Toate sunt o încântare! :-)

    ReplyDelete
  2. Bună Victoria,

    Banuiesc ca locuiesti in Spania din moment ce transportul a fost gratuit.
    Eu vroiam initial sa cumpar din US, dar când am auzit de aplicarea tva-ului si taxele vamale, m-am cam razgandit. Apoi am găsit site-ul radabeauty si am vazut ca au si niste reduceri la ce vreau eu sa cumpar (kitul premium de la sigma si alte cateva pensulici :D). Ce m-a incantat a fost faptul ca sunt ceva mai ieftine decat pe alte site-uri care comercializează sigma in Europa. Acum, ce ma întrebam eu, mai platesc si alte taxe in afara de valoare coletului+transport? Le-am trimis deja un mesaj celor de la radabeauty, dar inca nu am primit raspuns.
    Si ma tot gandesc si razgandesc.. ce-i drept e prima data cand vreau sa cumpar ceva din afara tarii si sunt cam reticenta. Orice ajutor, detaliu, etc.. e binevenit

    Mersi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna Alina :) Presupun ca esti in RO, deci UE...nu sunt careva taxe aditionale prevazute pentru tarile membre UE....:) Deci fara careva ezitari poti procura de pe Rada..:) Mi s-a intimplat si mie sa achit taxe aditionale pentru un colet din State, plus ca a trebuit sa a astept 3 luni ;(..credeam ca s-au pierdut...Pentru Rada iti pot da 100%- serviciu bun, rapid si fara careva taxe aditionale....:) Daca te hotarasti lasa-mi un mesaj cu produsele procurate de pe Rada..:) Ciao Ciao si cumparaturi placute :) Kisses Victoria :*

      Delete